divendres, 1 de març del 2013

COMPETÈNCIES


Pel que fa  a les competències professionals i les que treballarem puc dir que en general considero que tenc bastants competències, segur que es poden anar millorant dia a dia amb l’experiència i la pràctica. Em satisfà, treballar en equip, escoltar els companys, parlar amb sinceritat, em considero una persona respectuosa i sobretot empàtica. Som alegre i extrovertida. M’agrada passar bons moments, i del moments dolents sempre trec la part positiva i nous aprenentatges.

Començarem per la primera competència, considero que sé treballar de manera autònoma en segons quins camps, però d’altres com les noves tecnologies és el meu punt dèbil. Pel que fa en la reflexió sobre la meva actuació professional intento, fer-ho el millor possible intentant reflexionar en tot moment, si ha estat positu o no la meva actuació. M’agrada compartir experiències amb les meves companyes, ja que això enriqueix les experiències fan enriqueixen els nostres coneixements.

En quant a la segona competència, reflexiono sobre el meu procés d’aprenentatge, identificant els meus punt dèbils i fort, per tal de millorar-los i explotar-los. En tot moment em faig preguntes sobre les meves actuacions, i com les podria millorar.

En tercer lloc, parlarem de la tercera competència, que fa referència a l’anàlisi del funcionament del centre. Intento demanar el funcionament del centre per entendre i saber que es fa i per què. M’agrada donar el meu punt de vista davant diferents situacions.

Per finalitzar parlaré de la quarta competència, que es centre en els processos d’ensenyament-aprenentage. Durant les pràctiques que estic cursant, m’he adonat que em falta molt de rodatge, per portar una aula el dia a dia. Suposo que amb l’experiència i amb el pas del temps, es va aprenent i agafes el teu ritme. M’agrada molt estar informada sobre les noves pràctiques, per poder innovar i millorar la meva actuació educativa.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada