dilluns, 10 de juny del 2013

ASSOLIMENT COMPETÈNCIES I VALORACIÓ ASSIGNATURA

En primer lloc, parlarem de les competències assolides. En començar el curs les mestres ens van proposar que valoréssim quines competències teníem adquirides. La veritat que a mi, em va venir molt de nou, no sabia del que hem parlaven. Gràcies a les reflexions que he portat he terme, he pogut anar aprofundint sobre les meves competències. He de dir, que he anat millorant i adquirint nous aprenentatges, crec que no he assolit totes les competències, ja que és difícil arribar a ser un gran professional competent, aquest procés és a base de feina, constància i innovació. Amb les competències, he arribat a ser molt més crítica amb la meva feina, això fa que sigui més conscient i pugui realitzar tasques més professionals. M’he adonat, que és molt important documentar-se perquè ens ajuda a relacionar la pràctica i la teoria i podem observar que no estan tant lluny. Esper poder iniciar un nou camí, front a les competències i poder millorar la meva tasca professional. A partir de la reflexió i la autoavaluació.

En segon lloc, parlarem de la valoració de l’assignatura i el blog. He de començar dient, que gràcies a aquesta assignatura he pogut adquirir i enriquir-me de nous aprenentatges sobre les noves tecnologies. Quant les mestres van fer la proposta de realitzar un blog, va ser una mica angoixant, ja que no tenia gens de coneixement sobre aquest món. Puc dir, que ara ja tenc el meu propi bloc, qui ho anava a dir!!!
Ha estat una tasca molt motivadora, perquè he hagut de reflexionar. Aquest procés m’ha ajudat a entendre i profunditzar en  els temes exposat a classe i sobre les meves pràctiques. En quant als temes exposat a classe, puc dir que han estat força interessant, perquè ens han donat una visió més professional sobre la nostra tasca dins les aules. Les activitats al quadern han estat molt encertades, pel fet de poder alternar la pràctica amb la teoria. Aquest procés, fa que puguem experimentar i ser més conscients dels nostres punts febles i positius, que podem anar millorant, al llarg del temps. Per acabar, he de dir que s’ha hagut de fer feina constantment, però ens ha ajudat a esforçar-nos en el dia a dia per poder millorar i arribar a ser uns grans mestres.

Moltes gràcies, per compartir i enriquir-nos de nous aprenentatges, a reveure!


Les competències que he treballat en aquesta valoració són 2.4 i 2.7. M’ha ajudat a ser més conscient sobre el meu propi aprenentatge, com també he reflexionat sobre els meus errors i he cercat maneres de millorar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada